سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تک پزشک قطب اطلاعات پزشکی ایران

موارد حائز اهمیت در پیشگیری از کرونا

طبق گفته مدیران شرکت Vocera که فناوری ارتباطات هندزفری را ارائه می دهد ، COVID-19 بر نیاز به روشی مناسب تر و ایمن تر برای کارکنان بیمارستان با یکدیگر صحبت کرده است.

یک نشان پوشیدنی Vocera را می توان در زیر تجهیزات حفاظت شخصی پوشید. طبق جلسه دیجیتال HIMSS20 ، محافظت از ایمنی و رفاه کارکنان و بیماران ، مراقبان مجبور نیستند از اتاق بیرون بروند و PPE خود را بردارند.

برای جابجایی سریعتر اطلاعات درمورد بیماری که در اورژانس است ، به سمت پرونده الکترونیکی سلامت و مراقب مناسب به ارتباط موثرتری نیاز است تا بدانید که چه سطح مراقبت لازم است و آیا اتاق جداسازی لازم است.

HIMSS20 Digitalبر اساس تقاضا بیاموزید ، اعتبار کسب کنید ، محصولات و راه حل هایی پیدا کنید. شروع کنید. طبق گفته دکتر M. Bridget Duffy ، مدیر ارشد پزشکی Vocera ، اگر بیمار از نظر COVID-19 مثبت باشد ، تعداد زیادی از کارمندان با اطلاعات یک تماس سروکار دارند.

مراقبت در برابر ویروس کرونا

دافی گفت ، مراقبان و بیماران در مناطق موج می توانند در هتل ها یا چادرهای موقت باشند. وی گفت: "هیچ کس وقت ندارد که پشت کامپیوتر بنشیند و اطلاعات را بیرون بکشد."

Rhonda Collins ، مدیر ارشد پرستاری Vocera ، گفت که COVID-19 به اضطراب کارکنان و بیماران افزوده است ، به طوری که کاهش تأخیرها به یک مسئله مهم تبدیل می شود. همچنین ، دستگاه های ارتباطی دست ها را از صورت دور می کنند.

رئیس و مدیر عامل شرکت Vocera ، برنت لنگ گفت: "ما واقعاً فناوری ارتباطات را به عنوان بخشی از تجهیزات حفاظت شخصی می بینیم." "فقط داشتن لباس یا ماسک کافی نیست ، شما واقعاً باید یک خط نجات داشته باشید تا با سایر اعضای تیم ارتباط برقرار کنید."

لانگ گفت ، در صورت هجوم تماس هایی که برج های سلول را تحت فشار قرار می دهد ، می توان در مواقع اضطراری ارتباط تلفن همراه را از بین برد. وی گفت ، این اتفاق در هنگام ریزش پل شهرستان هنیپن در مینیاپولیس ، طوفان کاترینا و آتش سوزی کالیفرنیا رخ داده است.

لانگ گفت ، هنگام طوفان متی ، هالیفاکس سلامتی در دیتونا ، فلوریدا توانست ارتباطات را باز نگه دارد زیرا Vocera از WiFi عبور می کند. یکی از کارمندان به او گفت که دستگاه او را از دویدن به دنبال افراد و تجهیزات نجات داده است. یکی دیگر از نگرانی های ارتباطی در بیمارستان ها خشونت در محیط کار است. آمارها نشان می دهد خشونت در محیط کار در بیمارستان ها چهار برابر بیشتر است. به گفته مدیران ، از هر چهار پرستار یک نفر مورد تعرض قرار گرفته است.

دافی گفت ، ER در طول تاریخ بالاترین حوادث را برای خشونت در محل کار داشته است و اکنون اولین نقطه ورود COVID-19 است. در حالی که کسانی که در طول جلسه به یک سوال نظرسنجی پاسخ می دهند ، اولویت با پروتکل های دقیق بازدیدکنندگان هستند ، لانگ گفت که دکمه های وحشت می توانند سایر مراقبان و پلیس را هشدار دهند.

استرس هنگام کار را می توان در اضافه بار شناختی مشاهده کرد. بوق ، هشدارها و نگرانی آزار دهنده در مورد ابتلا به COVID-19 یا آلوده شدن یکی از اعضای خانواده می تواند منجر به اضافه بار شناختی و تأثیر بر ایمنی بیمار شود. تخمین زده می شود سالانه 250،000 تا 440،000 نفر بر اثر خطاهای پزشکی جان خود را از دست دهند.

اضافه بار شناختی در فراموشی ، کمبود خواب و اختلال در پاسخ عاطفی ظاهر می شود. دافی گفت: "همه این موارد می تواند منجر به اشتباه شود." داشتن راه بهتر برای برقراری ارتباط به معنای فریاد زدن کمتر و اتاق ساکت تر است.

نتیجه دیگر COVID-19 تنها بودن ، هم برای بیماران و هم برای کارکنان بوده است  لنگ گفت ، یک اسطوخودوس کد موجود در دستگاه ارتباطی برای کمک به درمان عاطفی و معنوی به دیگران کمک می کند.